Szkoła Podstawowa w Brojcach

Szkoła Podstawowa w Brojcach

72-304 Brojce ul. Długa 19

 

tel. 91 386 11 16

 

email: sp.brojce@brojce.net.pl

 

ePUAP: /SPBrojce/SkrytkaESP

 

https://www.facebook.com/SU-Brojce-106630704405580

 

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 1089410
  • Do końca roku: 228 dni
  • Do wakacji: 35 dni

Szkolenia nauczycieli w ramach projektu „Wznosimy na wyżyny – Brojce”

W ramach projektu, który jest realizowany w Szkole Podstawowej w Brojcach z Filią w Dargosławiu kadra pedagogiczna uczestniczy w interesujących szkoleniach.   W pierwszym z nich „Jak przełamać  strach przed  matematyką i językami obcymi?”, przeprowadzonym w dniu 26.02.2018 r. przez   p. Marka Zganiacza zaprezentowano następujące zagadnienia:  trójkąty ze słomek – własności trójkątów, słomkowe bryły, tworzenie zadań charakterystycznych, lapbook na lekcji geometrii jako pomoc uczniowi w nauce, zegar, ale trochę inny, strukturyzacja barwna na lekcji matematyki, matematyka w ruchu, konkurs matematyczny dla każdego ucznia.

             Kolejne dwa szkolenia to „Kierownik wycieczek szkolnych” prowadzony przez p. Julię Podwysocką oraz „Agresja – jak pracować z uczniami zachowującymi się agresywnie?”  przeprowadzone przez p. Joannę Wachnik.  W czasie pierwszego z nich 20 nauczycielom przybliżono wybrane zagadnienia teoretyczne dotyczące organizowania wycieczek szkolnych oraz metodyki warsztatu pracy kierownika wycieczek szkolnych. Szkolenie dotyczące pracy z uczniami przejawiającymi zachowania agresywne przybliżyło zarówno teoretyczną analizę zagadnienia, jak również propozycje praktycznych rozwiązań.

             Do końca roku szkolnego kadra pedagogiczna będzie jeszcze uczestniczyła w czterech szkoleniach, a dwóch nauczycieli ukończy studia podyplomowe w zakresie wsparcia uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi. W kolejnym roku szkolnym jeszcze trzech nauczycieli ukończy studia podyplomowe w wymienionym zakresie. Efektem uczestnictwa w różnych formach doskonalenia będzie poszerzenie wiadomości i umiejętności oraz podniesienie jakości kompetencji psychologiczno-pedagogicznych nauczycieli.